Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

και επειδη ειμαι και πολυ μικρη κυρια-κραταμε το μικρη- αποφασισα να τα λεω ολα εξω απο τα δοντια. δεν θα τρωω πλεον αρακα και φασολαδα στο σπιτι. δεν θα ντρεπομαι για την υπερτελεια κοιλια μου. τα αυτια μου θα ειναι η attraction μου και δεν θα ακολουθω το παιχνιδι σε θελω πολυ με θελεις κι εσυ αλλα INDEED δεν θα παντρευτουμε ποτε γιατι εισαι μια κοτα!ακομη θα πηγαινω αll alone κινηματογραφο γιατι ειμαι και πολυ μοναχικη φιγουρα του δρομου, θα tweetaro αυτο που θελω,την στιγμη που το θελω και αν καποιος τολμησει να με χαρακτηρισει ρηχη....ας με χαρακτηρισει ρηχη.επισης θα φοραω τακουνια και παντα κρυφα θα κουβαλαω τις μπαλαρινες μου σε μια σακουλα γιατι ενα τακουνι-αντε δυο- δεν σε κανει πιο ομορφη απο οτι μπορει να εισαι-τα λεω εγω και η φιλεναδα μου που δεν φοραμε τακουνια!-.οταν θα θελω να βγω με καποιον θα ακουω την συμβουλη της ΝΙΚΕ and I will just do it.περναμε τον καιρο μας σκεπτομενοι τι θα πουν οι αλλοι..τι θα πει ο γκομενος αν του στειλω,αν κανουμε σεξ το πρωι.αν με δει αρρωστη.τι θα πουν οι φιλες αν ακυρωσουμε το ραντεβου μας,αν βγουμε με το γκομενι αντι για αυτες και αν βαψουμε λαθος τα μαλλια μας.μερικες φορες κυριες και κυριοι ο κοινωνικος κατακραγμος σωζει και αλλοτε παλι κουραζει.



p.s.
με το πρωτο φως του ηλιου ολα τα θα μου θα πνιγνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου