Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

καποιες φορες μικραινω κι αλλοτε μεγαλωνω.ανασκοπηση.τι να την κανω?παει η χρονια μας περασε μαζι και ενα τσουβαλι βασανα,ερωτες,κλαμμενα γιατι,αγωνιες και φαγητο.μια επιπονη χρονια γεματη απωλειες και ξεφρενες στιγμες.μα αν μπορουσα να πιω εναν καφε με την πουτανα την χρονια τουτα θα ξαναζουσα.
~ περασμενη πρωτοχρονια,μια μερα γεματη χορο και ευτυχια.οι πεντε φιλες μαζι για κυριως πιατο με επιδορπιο την μαχη για να βρεις ταξι.

~ βραδια στην ικτινου με σισσυ και μαριλ πριν τις πανελληνιες!dizzy βολτες σε συνδυασμο με την υπερτατη σαλατα του μαγαζιου και αγκαλια με τον james bond!

~ τελευταια μερα πανελληνιων!goodbye latinika hello αλλαγη και καλοκαιρι!επισης ηταν η μερα που γνωρισα τον αγαπημενο μου κομμωτη(!)

~ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ* τα λογια ειναι περιττα!

~ ταξιδι στην βενετσιανα νησο..την συρο μας.ζω για την στιγμη που ανεβαιναμε στο πλοιο και για την στιγμη που περιμεναμε να ανοιξει η τεραστια πορτα του για να ξεχυθουμε στο λιμανι!

~ θορυβος απο κατω.ουρλιαχτα μητερας.ξυπνα ξυπνα ξυπνα..περασες ιστορικο αρχαιολογικο θεσσαλονικης!!

~ πρωτη μερα στην σχολη με την συνοδεια της μαριλενας και της αμαλιας.σας αγαπαω!

~ η μερα που τον ειδα μετα απο τοσο καιρο και εμαθα τα καθεκαστα.αχ

~ roadtrip στην απολυτη κομοτηνη!απλα περασα φοβερα με cicaki..

και φτανουμε στα προσφατα.....

~τι τα θελα τα ρακομελα τι???εγω δεν ξαναπινω ποτε!

~παραμονη χριστουγεννων με παιδια απο χανθ οπου χορεψαμε ανεξαντλητα στους ρυθμους του 8ball!


η παραμονη πρωτοχρονιας ειναι στα ποδια μου,στο χαλι του σπιτιου μου και ο χρονος τρεχει.δεν περπατα ποτε.δεν μετανιωνω για οτι περασα,για οσα εκανα(εεε οχι και για ολα!),για οσα αισθανθηκα...για τα μηνυματα που χωρις σκεψη εστειλα και για τους ανθρωπους που ειχα διπλα μου.αν κατσω να σκεφτω θα βρω πολλες στιγμες που λατρεψα.μα ολα αυτα εχουνε φυγει.γι αυτο 2010 φυγε και εσυ 2011 δωσε μου μια αγκαλια και υποσχεσεις για ευτυχια.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου