Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

το φευγιό!

5 φίλες , 10 μέρες , 20 αγόρια ..γιατί ως γνωστόν ένας ίσον κανένας. Στούς δύο απλώς παίρνεις μία γεύση..(και όχι μόνο!) , στους τρεις αρχίζεις και χορταίνεις και στους τέσσερις νιώθεις επιτέλους η θεά του σεξ! Κάθομαι πάνω στην βαλίτσα και ελπίζω πως τα παραπανίσια κιλάκια μου είναι υπεραρκετά για να την κλείσουν ενώ θυμάμαι τις πρώτες μας διακοπές μαζί.Cosmopolitan σε αποχρώσεις του κόκκινου , καμμένη pizza και cheezecake , πλατφόρμες που τότε έμοιαζαν βουνό και θεραπεία γέλιου στο νερό..<< welcome to the pippinight >> κραυγάζει το κινητό μου και για ακόμα μία φορά η Μαριλένα έχει ξεχάσει που είναι το εισιτήριο της ενώ εγώ βλέπω συνειρμικά τον ατμό του πλοίου να της παρασέρνει τα μαλλιά!Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού στο δωμάτιο της φέρνει καρπούς και εγώ συνεχίζω το σπρώξιμο γιατί πως να το κάνουμε...Σύρο, Πάρο, Μύκονο θα πάμε!
Αναλογίζομαι.
ρούχα(όλη μου η ντουλάπα δεν είναι αρκετή..να μην αλλάζω έξι φορές την ημέρα?): check!
παπούτσια (πως θα αντέξω στα τακούνια?οϊμέ!): check!
τα τυχερά μου εσώρουχα (με βλέπω να παντρεύομαι στην Μύκονο!): ckeck!
timotei για ανταύγειες (που πας ξυπόλυτη στο νησί?): ckeck!
εισιτήριο (γιατί δεν θέλω να καταλήξω μόνη με τους γλάρους στο Πειραιά): ckeck!
τον εαυτό μου(γιατί ταξίδι χωρίς didi γίνεται?δεν γίνεται!): ckeck!
Καλοκαίρι 2010 με τους ανθρώπους που αγαπάω?ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ!

2 σχόλια:

  1. hao kiooooot trelontinoni:)) kanw prwti comment? ti timiiiiiiiii:D aaaante na fygoume!! k egw anypomonw poly poly polyyyyyyy!!!

    ps: MARILENA EGW EXW TO EISITIRIO S min psaxneis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή